Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La perspective développée par l'auteur est intéressante, féconde et inattendue par son ambition de s'attacher à l'oeil dans sa relation à, c'est-à-dire dans les limites du Sujet du regard. A partir de la phénoménologie husserlienne, l'auteur n'hésite pas à introduire la Jeune Parque de Valéry en poursuivant avec les interférences des plasticiens (Paik, Tacita Dean, Rebecca Horn) qui participent selon son propos, à déconstruire les habitudes du regard en substituant une conscience d'écoute aussi intensive que celle proposée par des plasticiens du mot (Duras, Derrida, Jean-Luc Nancy, Sollers).