Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Corporations pour billions of dollars into diversity training without taking the time to research what diversity actually means for the people on the shop-floor. This book reveals the dynamics of gender, race and age as workers experience it for themselves. This methodical case study exposes the rhetoric of diversity to the realities and pressures of lean production in a blue collar environment. Diversity at Kaizen Motors brings the Japanese encounter with American diversity into focus by explaining how a major Japanese auto factory has tried to implement and manage diversity. The case study also evaluates how diverse Americans - women and men, white and non-white, older and younger workers - work together in lean production teams at a Fortune 500 automobile assembly plant. This systematic qualitative study contains close to 150 interviews with workers from a wide variety of teams. Diversity at Kaizen Motors reveals invaluable information and yields surprising results, which ultimately leads to a greater understanding of Japanese auto factories and lean production organizations overall.