Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
New digital media technologies have had a profound influence on everyday life and social relations for many people in developed societies, and increasingly in developing societies. This book includes many examples of how digital technologies are incorporated into everyday life by users, from social media platforms such as Twitter to technologies used by companies for the surveillance and the monitoring of consumer habits. It locates the apparently 'new' field of digital sociology within its intellectual tradition, showing the trajectory of theory and research from the days of cyber theory beginning in the 1980s until the present moment of theorising and researching 'the digital'.