• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Digital Marketing

Integrating Strategy, Sustainability, and Purpose

Ira Kaufman, Chris Horton, Mariusz Soltanifar
Paperback | Engels
€ 59,45
+ 118 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Digital Marketing: Integrating Strategy, Sustainability, and Purpose, Second Edition, draws on the latest digital tactics and strategic insights to help students understand how to generate sustainable growth through digital integration. It provides a roadmap to adopt a digital mindset, incorporate digital trends strategically, and integrate the most effective tactics and tools with organizational core values to achieve competitive advantage.

Retaining the popular integrated approach that introduces students to each concept as it becomes relevant to the digital marketing plan, this edition:

  • Combines a strong theoretical foundation with practical insights and activities that give students a comprehensive understanding of how to implement a digital marketing strategy in a modern business environment striving for purpose
  • Introduces the Sustainable Marketing Normal, a values-driven marketing model for the digital age which incorporates the 6Ps of marketing (product, price, place, promotion, participation, and purpose) to grow customer loyalty and advocacy and achieve sustainable outcomes for all stakeholders
  • Outlines the key Drivers of Change and leading digital marketing trends that students must understand and incorporate to be future ready and drive business opportunities
  • Demonstrates the impact of emerging technologies, such as virtual reality and augmented reality, on customers and other stakeholders
  • Highlights the concept of "network thinking," as an opportunity for marketers and organizations to engage in activities that create value through platforms and networks
  • Presents critical insights on the importance of using data analytics to inform and drive digital activities
  • Incorporates QR codes throughout the book, which link to the book's companion website, Digital Marketing Resource Center, offering a truly interactive learning experience

Updated examples, a broader set of case studies, and interactive exercises support students at all stages of digital literacy, making Digital Marketing, Second Edition, the go-to guidebook. An updated companion website, accessible at dmresourcecenter.com, also offers instructors a richer set of support material, including a test bank.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
486
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138497283
Verschijningsdatum:
29/06/2023
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
241 mm x 190 mm
Gewicht:
1159 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 118 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.