Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Though technologies may improve how much content a device can provide, the way people use them ultimately determines the impact of the user experience. The phone that opens the world to new ways of connecting must not be conceived as a mobile computer but as a unique space with its own implications and transformations. Young people, in their insatiable quest to embrace the new, have quickly adopted these devices into their lives in ways that emphasize the unique experience of the phone. Their uses and experiences are the key to understanding the changed world of mobile connectedness. This has many implications for society at large but in particular for the ways we think about education. Educators must embrace this drastic change and explore new ways to engage young people s new found relationship with their world, or continue missing the opportunity before us.