• Gratis levering in België
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Ruim aanbod met 12 miljoen producten

Onze winkels zijn momenteel gesloten. Online bestellen kan nog steeds 24/7, en we leveren alle bestellingen tijdelijk GRATIS aan huis (ongeacht het bedrag dat je besteedt).
Hou er wel rekening mee dat je pakketje door de grote drukte vertraging kan oplopen. Bij vragen kan een reactie van onze klantendienst ook iets langer op zich laten wachten.
Bedankt voor je begrip.

Wil je meer weten over onze service tijdens de coronacrisis? Bekijk hier alvast de meestgestelde vragen van de afgelopen weken.

  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove
Nederlands | Hardcover
€ 39,99
+ 79 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering in België

Omschrijving

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789492873026
  • Verschijningsdatum: 9/09/2019
  • Aantal bladzijden: 249
  • Uitgeverij: Lannoo Campus
  • Afmetingen: 250 mm x 180 mm
  • Gewicht: 682 gr
  • Type: Boek
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 249
  • ISBN-nummer: 9789492873026
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 9/09/2019