• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove
Nederlands | Hardcover
€ 39,99
+ 79 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
of
Afhalen na 30 minuten
Ik haal af in
Beschikbaar in 46 andere winkel(s)

Omschrijving

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9789492873026
  • Verschijningsdatum: 9/09/2019
  • Aantal bladzijden: 250
  • Uitgeverij: Lannoo Campus
  • Afmetingen: 250 mm x 180 mm
  • Gewicht: 682 g
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 250
  • Productcode (EAN): 9789492873026
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 9/09/2019