• Gratis levering in België
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Ruim aanbod met 12 miljoen producten

Onze winkels zijn momenteel gesloten. Online bestellen kan nog steeds 24/7, en we leveren alle bestellingen tijdelijk GRATIS aan huis (ongeacht het bedrag dat je besteedt).
Hou er wel rekening mee dat je pakketje door de grote drukte vertraging kan oplopen. Bij vragen kan een reactie van onze klantendienst ook iets langer op zich laten wachten.
Bedankt voor je begrip.

Wil je meer weten over onze service tijdens de coronacrisis? Bekijk hier alvast de meestgestelde vragen van de afgelopen weken.

  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

De klant energieke organisatie

Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

Sonja Stalfoort
Nederlands | Paperback
€ 29,99
+ 59 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering in België

Omschrijving

Klant Energieke Organisatie Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen ladenHoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Er wordt veel tijd en energie in gestopt en toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789089654892
  • Verschijningsdatum: 29/01/2020
  • Aantal bladzijden: 200
  • Uitgeverij: Van Duuren Media
  • Afmetingen: 180 mm x 250 mm
  • Gewicht: 700 g
  • Type: Boek
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 200
  • ISBN-nummer: 9789089654892
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 29/01/2020