Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

De klant energieke organisatie

hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

Sonja Stalfoort
Paperback | Nederlands
€ 36,99
+ 73 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Klant Energieke Organisatie Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Er wordt veel tijd en energie in gestopt en toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie ?n omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie door hun organisatie te laten stromen, noem je een Klant Energieke Organisatie. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen. Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in n oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen. * Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten. * Gebaseerd op uitgebreid marktonderzoek onder bedrijven uit verschillende sectoren en branches. Over de auteur Sonja Stalfoort is marketingstrateeg en begeleidt organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Het is haar passie verbindingen te cre?ren waar iedereen energie van krijgt. Daarnaast is zij kerndocent bij Beeckestijn Business School. [quote] Alles is energie. ? Albert Einstein Uitvoering: flexcover Omvang: 200 pagina?s Auteurs: Stalfoort Formaat: 17 x 24 cm ISBN: 9789089654892 E-Boek 9789089654908 NUR: 801 Thema: KJM, KJP, KJS Prijs: ? 29,99 Verschijnt: januari 2020

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
200
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789089654892
Verschijningsdatum:
29/01/2020
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Mass market (rack) paperback
Afmetingen:
180 mm x 250 mm
Gewicht:
700 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 73 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.