Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Aportaciones de diferentes autores que describen el papel que desempeña el contexto de aprendizaje en la educación. Se analiza el contexto desde perspectivas complementarias integrando tanto las aportaciones de la Didáctica y de la Psicología en una línea de análisis e interpretación de la realidad educativa. Los diferentes capítulos tratan los contexto de aprendizaje desde una perspectiva psicológica, las relaciones entre los contextos en que se inscribe la enseñanza-aprendizaje de las lenguas, los Museos de la Ciencia, la enseñanza y aprendizaje de la Educación Física, los contextos naturales y el desarrollo profesional de los docentes y la sociedad de la información.