Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The consumer market consist of all the individuals and house holds who buy or acquire goods and services for personal consumption. Consumers vary tremendously in age, income, education level mobility patterns and taste. Marketers find it useful to distinguish different consumer groups and to develop products and services tailored to their needs. Consumer behaviour refers to the behaviour that consumers display in searching for purchase using evaluating and disposing of products and services that they except will satisfy their needs. The study of consumer behaviour is the study of how individuals make decisions to spend their available resources (time, money, effect) on consumption related items. It includes the study of what they buy, why they buy, how often they use it.