Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En 1981, le génial Ted Turner inventait la télévision planétaire ; en réinventant l’information et en optant pour le direct, CNN devenait un instrument d’influence incontournable qui évinçait de fait tous les grands networks traditionnels. Turner déclara un jour : « Je dédie CNN à l’Amérique, plus rien d’important n’échappe à ce réseau dont le nom est aussi connu que celui de firmes implantées partout dans le monde, comme Coca-Cola, McDonald’s ou Nike. » Quinze ans seulement ont suffi à lui donner raison. Ce livre raconte l’histoire fabuleuse de CNN et, avec elle, celle d’un pionnier self-made man de l’Amérique.