Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From the repurposed rubble of salvagepunk to undead hordes banging on shopping mall doors, from empty waste zones to teeming plagued cities, Combined and Uneven Apocalypse grapples with the apocalyptic fantasies of our collapsing era. Moving through the films, political tendencies, and recurrent crises of late capitalism, Evan Calder Williams paints a black toned portrait of the dream and nightmare images of a global order gone very, very wrong. Situating itself in the defaulting financial markets of the present, Combined and Uneven Apocalypse glances back toward a messy history of zombies, car wrecks, tidal waves, extinction, trash heaps, labour, pandemics, wolves, cannibalism, and general nastiness that populate the underside of our cultural imagination. Every age may dream the end of the world to follow, but these scattered nightmare figures are a skewed refraction of the normal hell of capitalism. The apocalypse isn't something that will happen one day: it's just the slow unveiling of the catastrophe we've been living through for centuries. Against any fantasies of progress, return, or reconciliation, Williams launches a loathing critique of the bleak present and offers a graveside smile for our necessary battles to come.