Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Most modern managers know much of what there is to know about change management. Still, things often go wrong in practice. This is almost entirely because our actions are not always steered by our knowledge. Without realizing it, we make assumptions about our employees that end up causing trouble for us. And we tend to subconsciously behave in a way that undermines employees’ initiative and sense of responsibility. To be able to break out of such sticky situations, you need to understand how you, as the manager, are in fact creating and perpetuating these situations yourself.
Social psychologist and management consultant Arend Ardon gives a crystal-clear explanation of how these situations arise, and goes on to offer DIY interventions to get the required change going again. Having observed numerous board meetings, management team meetings, and other team meetings, he manages to pinpoint exactly what truly happens at such meetings when we talk change.
“Arend Ardon makes important contributions to the practice of consulting and to the theory that informs his ideas” – Chris Argyris, author of On Organizational Learning