Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this elegant study of the works of the undeservedly neglected composer Luigi Boccherini, Elisabeth Le Guin uses knowledge gleaned from her own playing of the cello as the keystone of her original approach to the relationship between music and embodiment. In analyzing the striking qualities of Boccherini's music--its virtuosity, repetitiveness, obsessively nuanced dynamics, delicate sonorities, and rich palette of melancholy affects--Le Guin develops a historicized critical method based on the embodied experience of the performer. In the process, she redefines the temperament of the musical Enlightenment as one characterized by urgent, volatile inquiries into the nature of the self.