Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
High quality assessment is key for the education and regulation of any profession - including medicine. Unfortunately, the most important aspects of professional performance are often the most difficult to assess. Since about 1990, the developed world has seen a powerful public and political call to strengthen professional regulation. The assessments developed to answer that call have the potential to either enhance or undermine the future of the profession. This book contains work originally submitted to the University of Oxford, UK in 2003 as a DM thesis. That work sought to provide some of the building blocks for high quality assessment of doctors in the workplace. The assessment methods described in the book have been implement in the UK on a national scale. More important however, are the more general lessons that high-level professional assessment depends on judgement rather than objective measurement. Generalisability theory provides an excellent tool for evaluating the dependability of judgements.