Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the last decade, interest in photography has exploded. Among the most compelling and popular art forms, photography is now recognized as central to the development of modern and contemporary art. In this accessibly written survey, art photography comes alive through a series of frames--from documentary style and pictorialism to archives, narratives, and the conceptual uses of the medium. David Bate traces major developments and themes from the earliest days of photography, in the 1830s, to the present day, examining the many ways in which photography and art have intersected since the birth of the medium. Featuring works from a wide and international group of artists--including Henry Fox Talbot, Roger Fenton, Lee Miller, Brassaï, Robert Frank, Nan Goldin, Ed Ruscha, and Gillian Wearing--this comprehensive volume uncovers the Anglo-American and European contexts of art photography, as well as the Asian, African, and Middle Eastern perspectives.