Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A person's cognitive processes can be influenced by their mood state and emotions. This can have implications for an individual's performance in a number of situations such as in the workplace, sporting arena and educational settings. People who experience high levels of anxiety have a tendency to engage in worry, or interfering thoughts, that can impact on working memory functioning. Because working memory plays an important role in attentional processes particularly during the initial stages of task learning, this book investigates the association between anxiety and cognitive skill acquisition and transfer. The association between state and trait anxiety, the intrusiveness of off task thoughts and working memory capacity are explored in the context of skill acquisition and transfer models.