Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cruciality of Human Capital formation is duly established by Botswana s development experience. In the first phase Botswana achieved universal primary education which gave its economy a good start in terms of adaptable work force to primary and secondary sectors. In the second phase, Botswana ambitiously embarked upon reforms towards secondary education, and has achieved respectable enrolments at secondary level. Now Botswana s new tertiary education policy attempts to intensify the tertiary level enrolments, besides encouraging R&D activity. These timely shits from primary to secondary and secondary to tertiary level of education have equipped Botswana to exploit the opportunities offered by natural resources at home and global opportunities abroad. Hence, Botswana reconfirms the successful interaction of Human capital as an important element of its development. On the other hand, Eritrea represents the other category where immediate social and political problems hinder the Human Capital formation.