Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Through an in-depth study of Alaska and comparative material from other indigenous communities around the world, this book explores the relationship between land and education. While the colonial function of education is just beginning to be acknowledged, Jennings highlights, at international, national, and local levels, the extent to which Euro-American institutions continue in the contemporary period to define indigenous understandings of land and spirituality to conform to those embodied in the dominant society. He advances indigenous articulations of educational agendas as components of native sovereignty and distinctive spiritual, intellectual, and material relationships to land. This book will be of value to educational policymakers, those teaching multicultural and comparative education, and anthropologists and Native American studies instructors.