Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This dissertation sought to ascertain the attitudes of retired African- American New Jersey State Troopers regarding the New Jersey State Police Education Promotion Policy. It utilized a triangulation methodology to offset any researcher bias. Ten African-American retired State Troopers and four White retired State Troopers served as the subjects for the study. The subjects were interviewed via telephone. All of the data were coded utilizing Atlast Ti 5.1 software and transcribed by the author. The research questioned the feasibility and timing of the education promotion policy. The respondents of the research believed the timing of the policy was unfair and should have been grandfathered in for those who had been employed prior to its implementation. The respondents also reported they received greater recognition for their educational credentials after they retired from the New Jersey State Police, contrary to the premise of the policy.