Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer
marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met
voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de
studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context.
Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en
studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.