• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Best Practices for Outsourcing Call Center Planning, Operations and Management

Geoffrey A Best
Paperback | Engels
€ 27,45
+ 54 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)' is a compilation of real-life problems, lessons learned, pitfalls found, and practical approaches for planning, implementing, and outsourcing call center operations. It provides a path for companies outsourcing their first call center with a logical sequence of steps for moving an existing operation to an outsourced organization. The book is a foundation for anyone considering outsourcing their call center. It starts by answering the question "Why Outsource," and then guides the reader with rules from defining the project to selecting a vendor to the first go-live call.

Businesses continue to be challenged to find ways to minimize costs and maximize profits while retaining their customers with excellent service. They need to focus on customer retention and realize that running their own contact centers is not their core competence. These businesses need outsourcers that can deliver high customer satisfaction and execute cross-sell/up-sell revenue strategies.

This book takes the reader through the entire process from gathering requirements and setting goals, to identifying an outsourcing strategy and understanding and operational capabilities of a outsource partner. The reader will learn:

  • When outsourcing makes sense
  • How to define an outsourcing approach
  • What to look for in an outsourcing partner
  • When to determine if agents can work at home
  • How to craft an effective RFP

'42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)' is a must-have for all call center managers hoping to improve customer satisfaction, increase customer retention and turn their call center into a revenue generating machine.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
138
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781607731092
Verschijningsdatum:
21/11/2012
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
167 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 54 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.