• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

101 Ways to Really Satisfy Your Customers

How to Keep Your Customers and Attract New Ones

Andrew Griffiths
Paperback | Engels | 101 . . .
€ 31,95
+ 63 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Full of practical tips to improve customer service and maintain a level of excellence, this resource helps businesses attract new customers and keep regular customers coming back. Suggestions include understanding customers, using a personalized approach, managing customers over the Internet and telephone, overseeing internal customer service, and stepping in when things go wrong. Helpful tips, such as giving regular customers a contact number for outside normal business hours, offer great ideas for speeding up customer-service transactions for busy owners and managers. Also included are checklists to gauge customer service satisfaction, handle customer complaints effectively, and analyze competition efficiently.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
218
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781741750089
Verschijningsdatum:
1/04/2007
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
137 mm x 186 mm
Gewicht:
272 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 63 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.