Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social marketing, a field first introduced by Philip Kotler and Gerald Zaltman in a pioneering article in the Journal of Marketing in 1971, uses marke...Lees meer
Social marketing is a discipline unfamiliar to many policymakers, often confused with the more frequently applied and studied fields of social media, ...Lees meer
The Practice of Managerial Leadership describes the comprehensive, science-based set of principles and practices called Requisite Organization, develo...Lees meer
High-quality research underpins all effective social marketing, but it can be hard for practitioners to find practical, accessible guidance on conduct...Lees meer
Social marketing, a field first introduced by Philip Kotler and Gerald Zaltman in a pioneering article in the Journal of Marketing in 1971, uses marke...Lees meer
The Practice of Managerial Leadership describes the comprehensive, science-based set of principles and practices called Requisite Organization, develo...Lees meer
Policymaking for Citizen Behavior Change is designed to demonstrate the ways in which social marketing can be an effective and efficient tool to chang...Lees meer