• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Geschiedenis & Samenleving
  3. Politiek
  4. Conducting Social Marketing Research

Conducting Social Marketing Research

A Practical Guide

Nancy R Lee
Hardcover | Engels
€ 106,95
+ 213 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

High-quality research underpins all effective social marketing, but it can be hard for practitioners to find practical, accessible guidance on conducting, interpreting, and applying research. Conducting Social Marketing Research: A Practical Guide fills this gap.

Offering a clear and concise roadmap for leading social marketing research, the book begins with an introduction to social marketing and its 10-step framework, preparing readers for a thorough understanding of the foundational principles before diving into research methodologies. Each chapter is carefully structured to align with the 10 steps of social marketing, presenting specific research objectives, recommended methodologies, and real-world case examples that illustrate how research insights translate into action. A comprehensive table of market research terminology to help define key concepts, as well as summary tables that serve as quick reference tools, is included. The author Nancy Lee, a leading voice in social marketing, presents all guidance with clarity, practicality, and expertise, encouraging program planners to make research standard practice rather than an afterthought.

Conducting Social Marketing Research: A Practical Guide is designed to support practitioners, research firms and communication agencies in the development of social marketing research for instructors and students in public administration, nonprofit management, public health, and environmental science programs.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
134
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032936116
Verschijningsdatum:
30/08/2025
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
322 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 213 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.