Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'[Williams's] plays have brought the experience of black urban youth onto the stage' Observer
Sucker Punch: 'As usual with Williams, the dialogue is crisp and bespoke: motives are mixed, nobody is a hero, nothing is just black and white.' The Times Joe Guy: 'Williams's dialogue ricochets around the stage like gunfire . . . energetic, exciting and entertaining.' Stage
Category B: 'Category B is a harrowing play, but one shot through with both dark humour and tentative flickers of hope'. Daily Telegraph
Baby Girl: 'The shocking thing about Roy Williams's Baby Girl is that it argues that there is a cyclical pattern to teenage pregnancy . . . Williams paints a rivetingly plausible picture of a world in which mothers and daughters are sexual rivals, 'virgin' is the ultimate peer insult and the school gates are a fertile hunting ground for male predators.' Guardian
There's Only One Wayne Matthews: 'Williams's writing is punchy . . . Wayne's gradual understanding of the realities of the world make this a touching coming-of-age drama.' Guardian