• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Service Quality and Productivity Management

Jochen Wirtz
Paperback | Engels | Winning in Service Markets | nr. 12
€ 15,45
+ 30 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The relationship between productivity and customer satisfaction is complex. Service Quality and Productivity Management describes that the quality and productivity are twin paths in creating value for both customers and organizations. This book describes how to improve service quality and productivity, and discusses how to use key tools (including customer feedback systems) to achieve this. This book is the 12th volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Jochen Wirtz. Scientifically grounded, accessible and practical, the Winning in Service Markets Series bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on services marketing and management from around the world.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
79
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 12

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781944659424
Verschijningsdatum:
16/10/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
117 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 30 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.