Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What makes consumers or institutional buyers select, and remain loyal to, one service provider over another? Without knowing which product features are of specific interest to customers, it is hard for managers to develop an appropriate strategy. As competition intensifies in the service sector, it is becoming more important for service organizations to differentiate their products in ways meaningful to customers. Positioning Services in Competitive Markets is the second volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Jochen Wirtz. Scientifically grounded, accessible and practical, the Winning in Service Markets Series bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on services marketing and management from around the world.The e-version of this book is not available for purchase at our website but can be purchased through Amazon and Kobo.