• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Designing Customer Service Processes

Jochen Wirtz
Paperback | Engels | Winning in Service Markets | nr. 6
€ 15,45
+ 30 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

From a customer's perspective, services are experiences. From the organization's perspective, services are processes that have to be designed and managed to create the desired customer experience. This makes processes the architecture of services. Designing Customer Service Processes will discuss how service processes can be designed and improved to deliver the promised value proposition. This book is the sixth volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Jochen Wirtz. Scientifically grounded, accessible and practical, the Winning in Service Markets Series bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on services marketing and management from around the world.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
64
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 6

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781944659240
Verschijningsdatum:
31/08/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
99 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 30 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.