Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Na opleidingen in filmregie, communicatiewetenschappen en marketing afgerond te hebben, heeft Tom Himpe (1976) besloten om zijn talenten te benutten in de reclamewereld. Voordien werkte hij op de afdeling bedrijfscommunicatie van de Belgische chemicaliënproducent Tessenderlo Group en was hij Strategisch Planner bij Duval Guillaume Brussel. Vandaag is hij verantwoordelijke Strategie & Media bij de Mortierbrigade.
Belgium-based agency Wieni delivers digital products that people actually need, use and love. In doing so, Wieni honours one important ethos: they wan...Lees meer
Le guide indispensable pour des campagnes pertinentes pour vos consommateurs. Par l'agence des Diables Rouges et de la nouvelle marque Belfius. Pourqu...Lees meer
De onmisbare gids om je reclame relevant te maken voor je consumenten Van het bureau achter de Rode Duivels en de Belfius rebranding Waarom zou het 9 ...Lees meer
The indispensable guide to make your advertising relevant for your consumers! From the agency behind the Red Devils and the Belfius rebranding. Why sh...Lees meer
In F*ck de klimaatverandering?! buigen topcommunicatie-strategen zich over de vraag hoe we de schijnbaar sluimerende klimaatmoeheid opnieuw kunnen omz...Lees meer
As conventional advertising channels become blocked, brands begin to renounce routine practice and take alternative and more exclusive routes. This bo...Lees meer
Defines a fresh set of rules for brand behavior in the digital age. This book offers 17 mantras for those in advertising, communications and business ...Lees meer