Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Belgium-based agency Wieni delivers digital products that people actually need, use and love. In doing so, Wieni honours one important ethos: they want to leave the web a better place than it was when they arrived. To achieve this goal, Wieni holds on to 11 key principles – in this book, you’ll find out what those are all about.
For example:
"The uglier the baby, the better" - About how you should look at the first drafts of your work when you start sharing it. Don’t let yourself get lost in cosmetic details, but look at the key features and evaluate them from a user’s point of view.
"Do your best to do as little as possible" - About prioritising simplicity and doing one thing exceptionally well. And how to avoid too many bells and whistles.
"Think beyond the deadline" - The web lives on forever. So keep the concept of eternity in mind.
In 'The Web is a Gift' Wieni shares everything they’ve learned over the past years: about the way they work, about the people they hire, about the work they do, about putting people before technology. The result is a truly inspiring book for individual web professionals, key people in organisations with digital ambitions, or leaders of digital teams.