Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Rudy Moenaert is professor aan TiasNimbas Business School, Tilburg. Zijn werkterrein is strategische marketing en innovatie, voornamelijk in B2B-bedrijven. Hij publiceert in internationale toptijdschriften en is een gepassioneerd docent met een hoog rock-'n-rollgehalte.
Definimos el marketing como la creación y mantenimiento del éxito de la empresa. Marketing con visión de futuro remite a la planificación e implementa...Lees meer
'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen ...Lees meer
The Customer Leader makes your favorite management books obsolete. You can start emptying and rearranging your bookcase and make room for the Customer...Lees meer
The Customer Leader makes your favorite management books obsolete. You can start emptying and rearranging your bookcase and make room for the Customer...Lees meer
DE CUSTOMER LEADER Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete management...Lees meer