Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business
Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen.
De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het creëren van een grootse organisatie. Het behandelt de belangrijkste vraag die iedere ondernemer en manager zich moet stellen: welk strategisch en organisatorisch leiderschap heb ik nodig om mijn organisatie en al haar stakeholders naar een betere plek te leiden?
Customer Leadership biedt zowel een doel als een privilege. Het doel is om waarde te creëren voor anderen; het privilege is waarde creëren voor jezelf.
Rudy Moenaert (TIAS School for Business & Society) en Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit) laten zien dat het creëren van een grootse business áltijd start bij de klant. Om écht te slagen moeten klanten de organisatie volgen. Maar échte leiders volgen ook hun klanten, precies omdat klanten de grootste mogelijkheid vormen om een grootse business te bouwen.
Om het hedendaagse rookgordijn van kansen en uitdagingen het hoofd te bieden, heb je de juiste instrumenten nodig. De auteurs ontwikkelen in De Customer Leader eenvoudige maar krachtige instrumenten gebaseerd op hun consultancy, executive onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, waarmee je zelf een Customer Leader wordt!