Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ouvrage destiné aux étudiants en gestion (IUT, écoles de commerce, maîtrise de sciences économiques et de sciences de gestion, IAE, DESS de marketing,...Lees meer
Le marketing expérientiel Vers un marketing de la cocréation L'approche expérientielle postule que le consommateur cherche à vivre des expériences de ...Lees meer
Le paysage économique connaît beaucoup de bouleversements, comme la concentration du commerce de détail et la croissance rapide de nouvelles formes de...Lees meer
La distribution 3 e édition Organisation et stratégie Croissance rapide de nouvelles formes de vente, stratégies de mutualisation des ressources logis...Lees meer
Fonctions de l'entreprise Études marketing appliquées De la stratégie au mix : analyses et tests pour optimiser votre action marketing Aujourd'hui, ce...Lees meer
Une synthèse sur l'évolution du marketing expérientiel, et sur la place de la participation du client dans l'élaboration d'une stratégie marketing. Pr...Lees meer