Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage réunit les fondamentaux du marketing, avec des fiches de rappel de cours accompagnées de QCM et d'exercices d'application corrigés.Lees meer
Le marketing expérientiel Vers un marketing de la cocréation L'approche expérientielle postule que le consommateur cherche à vivre des expériences de ...Lees meer
Contributions consacrées à la dynamique de recherche et aux applications managériales en relation avec l'expérience des individus (consommateur, colla...Lees meer
Marketing et consommation expérientiels L'approche expérientielle, initiée par les articles fondateurs d'Holbrook et Hirschman, s'attache à comprendre...Lees meer
Over the last forty years, the field of customer experience has been the focus of considerable research, highly diverse perspectives, and numerous man...Lees meer
Approche expérientielle des stratégies qui peuvent être mises en place par les entreprises, d'un point de vue théorique, méthodologique et managérial.Lees meer
Holbrook insiste sur la différence entre la recherche marketing d’une part et la recherche sur le consommateur d’autre part. Les travaux de recherche ...Lees meer
Dimensions of experience as a key to successful experiential strategies First discussed in the seminal articles by Holbrook and Hirschman, the experie...Lees meer
Une synthèse sur l'évolution du marketing expérientiel, et sur la place de la participation du client dans l'élaboration d'une stratégie marketing. Pr...Lees meer