Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The professional career and success of Wilhelm Bode (1845-1929) relied on the business of connoisseurship. Like other contemporary art historians involved in the commerce of art, he was entangled in the reciprocal dynamics and interdependencies of the nascent discipline of art history, connoisseurship and the art trade. The volume introduces new material and a fresh perspective on Bode's strategic participation in the Western art market, exposing the particular consequences of these entanglements on the birth of the art historical canon and showcasing his complex agency within the art marketplace of the late nineteenth and the early twentieth centuries.