Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The former air-raid shelter at the Haus der Kunst has been transformed into a venue for the presentation of international works on video that deal with the theme of a youth spent in media society and popular culture. Facets of socialization, hybrid patterns of behavior, and international influences appear in a multiplicity of forms. The exhibition presents a fascinating combination of social and personal dimensions, providing a wealth of material that virtually demands to be explored. And it is not only present-day generations that see themselves reflected here. Tobias Zielonys Behind the Block or Martin Brands Station , for instance, capture a zeitgeist that has matured out of the past. The last thirty years are also called to mind in Rosemarie Trockels Yvonne , Rineke Dijkstras The Buzzclub, Liverpool, UK / Mysteryworld, Zaandam, NL , and especially in the eponymous story by Tracey Emin, Why I Never Became a Dancer .