Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The author takes Greil Marcus's capacious category of "weirdness" in new directions to examine a tension in certain expressions of American music and music communities since the 1980s. It locates this tension in the space between the artists' striving for authenticity in the values they want to communicate on the one hand, and the demands of the marketplace on the other. The results are "weird" in both the economic and artistic sense. The book follows five different case studies: Underground Resistance, BarlowGirl, Jackalope, the latter-day reception of Charles Ives, and Waffle House Music. All have struggled against co-optation, and arguably faced defeat in their efforts to stay authentic during an era in which lifestyle and ethnicity have become commodified, and both religious and humanistic values have become products.