Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Governments often expect more from their vocation education and training (VET) systems than the systems have been able to provide. These high expectations have resulted in heavy government involvement in VET. However, the exaggerated expectations and overly involved governments appear to be responsible for the disappointments that have plagued VET in many countries. Some countries are now realizing that demands from the VET systems may have been unrealistic and that the government's heavy involvement may be unnecessary. Based on the experiences of countries worldwide, 'Vocational Education and Training Reform' examines the constraints they face in implementing VET and related policies; analyzes how some countries have successfully implemented reforms; and evaluates VET reforms in central and eastern Europe, the former Soviet Union, and other countries in transition to a market economy, such as China. This book is a joint production of the World Bank and the International Labour Office.