Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Er wordt vaak gezegd dat 70% van alle veranderingen mislukt. Steven ten Have heeft zo zijn twijfels bij dat percentage. Veranderingen zijn er namelijk in soorten en maten en de ene soort is de andere niet. Cultuurveranderingen mislukken inderdaad vaak. Maar strategie-implementatie heeft al een veel grotere kans op succes. En het herontwerpen van bedrijfsprocessen gaat twee van de drie keer van een leien dakje. Maar ondertussen moet u als manager wél verder met uw organisatie. En u wilt natuurlijk dat úw veranderingsproces wél slaagt. In deze aflevering van Management Topics hoort u wat veranderen eigenlijk is, waarom de ene verandering mislukt en de andere niet en wat succesvolle bedrijven doen om hun veranderingen te laten slagen.
Inhoudsopgave: 1. Inleiding 2. Wat is veranderen? 3. Waarom veranderen? 4. Wat willen managers veranderen? 5. Wat heeft veranderkunde te bieden? 6. Hoe gaat veranderen in de praktijk? 7. De meeste veranderingen mislukken. Of toch niet? 8. De toekomst van veranderen 9. Conclusie