Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Augmented Reality applications, the real environment is annotated or enhanced with computer-generated graphics. These graphics must be exactly registered to real objects in the scene and this requires AR systems to track a user's viewpoint. This book shows that visual tracking with inexpensive cameras (such as those now often built into mobile computing devices) can be sufficiently robust and accurate for AR applications. Visual tracking has previously been applied to AR, however this has used artificial markers placed in the scene; this is undesirable. This thesis explores edge-based tracking as an efficient and accurate alternative, and explored methods to improve the robustness of edge-based tracking against rapid user motions. This thesis also shows how CAD models of the scene can be used to correctly clip virtual graphics, improving the perceived realism of the scene.