Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Piazza virtuale by the group of artists known as Van Gogh TV was not only the biggest art project ever to appear on television, but from a contemporary point of view the project was also a forerunner of today's social media. The ground-breaking event that took place during the 100 days of documenta IX in 1992 was an early experiment with entirely user-created content. This is the first book-length study of this largely forgotten experiment: It documents the radicality of Piazza virtuale's approach, the novel programme ideas and the technical innovations. It also allows, via QR codes, direct access to videos from the show, which until now have been inaccessible.