Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
All teachers will need to develop ICT skills to support children with special needs in mainstream schools. This book provides a range of information for the non-specialist teacher: how to access SEN information on the internet generating and storing EPS electronically equipment and software for children with particular problems, e.g. visual or hearing impairment, dyslexia or autism using software to improve language development and self-esteem solving access problems helping children with behaviour problems through ICT Many teachers still find it difficult to make effective use of ICT, but the benefits of computer technology for children with communication problems and other special needs are clear. By reviewing both hardware and software applications, this book acts as a valuable reference for teachers, special needs assistants and carers.