Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Geschiedenis & Samenleving
  3. Samenleving
  4. Journalistiek & Media
  5. Trust, Power and Public Relations in Financial Markets

Trust, Power and Public Relations in Financial Markets

Clea Bourne
€ 90,45
+ 180 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The public relations profession positions itself as expert in building trust throughout global markets, particularly after crisis strikes. Successive crises have tainted financial markets in recent years. Calls to restore trust in finance have been particularly pressing, given trust's crucial role as lubricant in global financial engines. Nonetheless, years after the global financial crisis, trust in financial markets remains both tenuous and controversial. This book explores PR in financial markets, posing a fundamental question about PR professionals as would-be 'trust strategists'. If PR promotes its expertise in building and restoring trust, how can it ignore its potential role in losing trust in the first place?

Drawing on examples from state finance, international lending agencies, trade bodies, financial institutions and consumer groups in mature and emerging financial centres, this book explores the wide-ranging role of PR in financial markets, including:

  • State finance and debt capital markets
  • Investor relations, M&A and IPOs
  • Corporate communications for financial institutions
  • Product promotion and consumer finance
  • Financial trade associations and lobbying
  • Consumerism and financial activism.

Far reaching and challenging, this innovative book will be essential reading for researchers, advanced students and professionals in PR, communication and finance.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367340728
Verschijningsdatum:
31/03/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
249 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 180 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.