Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How does theatre, one of the most ancient and physical arts, relate to the modern, dynamic technology that is social media?
Used daily by many, social media has become one of the main mediums through which we present and perform our lives. In this timely introduction to the revealing relationship between theatre and social media, Patrick Lonergan considers social media as a performance space, analyses how theatre-makers' engagement with social media on and off stage affects elements of theatrical composition and reception, and explores the practical and conceptual implications of audiences interacting with professional productions through social media.