Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Some educational researchers claim that videogames can energize learning in both traditional and non-traditional contexts; cultivate skills more useful to a changing economy; and present information in ways more appealing to students. The notion of «serious games» dates back as early as the 1950s, but so far has failed to make a significant lasting impact on what goes on in education. The Work of Play is an attempt to describe such learning on the micro-level, capturing the moment-by-moment interactions between players and showing how meanings are shaped over time. It builds on anthropological methods, including ethnography and conversation analysis, to re-construct how situated learning occurs and how players' perception of the game evolves as their experiences with the game change. This is a valuable book for researchers and for classroom use at the upper-division undergraduate and graduate levels.