Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Religious Literacy has become a popular concept for navigating religious diversity in public life. Spanning classrooms to boardrooms, The Politics of Religious Literacy challenges commonly held understandings of religious literacy as an inclusive framework for engaging with religion in modern, multifaith democracies. As the first book to rethink religious literacy from the perspective of affect theory and secularism studies, this new approach calls for a constructive reconsideration focused on the often-overlooked feelings and practices that inform our questionably secular age. This study offers fresh insights into the changing dynamics of religion and secularism in the public sphere.