Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Geschiedenis & Samenleving
  3. Samenleving
  4. Sociologie
  5. The Influence of Western Consumerism on Eastern Culture

The Influence of Western Consumerism on Eastern Culture

A Consumer Behaviour Perspective

Richard Lee, Quynh Anh Duong, Huda Khan, Muhammad Rashid Saeed, Zhixing Xu
Hardcover | Engels | Routledge Studies in Marketing
€ 290,45
+ 580 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book consolidates and documents the influence of Western consumerism on Eastern culture and values.

This book provides a thorough overview of the current knowledge regarding Western consumerism and Eastern cultural values. Drawing upon research into consumer behaviour, social psychology, and anthropology, it explores how Western consumer culture has influenced Eastern culture. By surveying a spectrum of domains, including food and cuisine, fashion, music and cinema, and healthcare and medicine, this book considers the extent to which traditional Eastern values have changed and evolved during the globalisation and commercialisation process, whether it is a matter of acculturalisation, glocalisation, cultural hybridisation, and even modernisation. It also highlights the recent phenomenon of cultural renaissance, where Asian consumers are attempting to reconnect with their traditional culture, thus reversing or at least retarding the influence of Western consumer culture.

A book of interest to researchers of sociocultural studies, consumer culture theory, cross-cultural psychology, and consumer behaviour studies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
124
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032894850
Verschijningsdatum:
22/01/2026
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 580 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.