Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Research Monograph is a little effort from the authors on "The Impact of Audios and Visuals in the English as a Foreign Language (EFL) Classes at the Tertiary Level in Bangladesh. In recent years, Audio and Visual aids have begun to play an important role in language learning process distinctively in foreign language learning all over the world. Learning to use the Audio and Visual technologies, as a prodigy and innovative tools, provides a strong motivation for learning English as a foreign language. Basically, Audio-visual technology has made an evolution in language learning approaches and seems to fit with the current trend of language learning. It offers enormous opportunities and advantages for English learners in the outside world, so the possibilities are also endless in Bangladesh for our learners. It is very encouraging that currently Bangladesh is experiencing a technological "boom," and students desire to be a part of it. That is why, the impact and influence of Audio and Visuals in fostering EFL learners skill development in Bangladesh cannot be overstated.