Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When Johnny Brainerd was a little child, he first began to tinker. He quickly adopts his mother's proposal to build a mechanical man after growing weary of creating the usual inventions. He keeps it hidden in his garage till a strange-looking man eventually sees it. Baldy Bicknell, a tracker, and frontiersman are immediately enthralled by the steam man. Johnny can try it out in the prairies, where he promises it will be very helpful for another project he is working on. Baldy is working with two unreliable gold miners! But the guys have consistently faced assaults from Indians. The presence of a massive steam man may frighten the Indians. A young prodigy creates a steam-powered robot that can walk quickly and pull a cart in its wake. He is persuaded by a frontiersman that traveling across Indian territory to a gold mine he has staked a claim to would be the ideal field test for the steam man. They engage in buffalo racing, Indian battles, and prairie exploration on the route.