• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Future of Competition

Co-Creating Unique Value with Customers

C K Prahalad, Venkat Ramaswamy
Hardcover | Engels
€ 55,45
+ 110 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In this visionary book, C. K. Prahalad and Venkat Ramaswamy explore why, despite unbounded opportunities for innovation, companies still can't satisfy customers and sustain profitable growth. The explanation for this apparent paradox lies in recognizing the structural changes brought about by the convergence of industries and technologies; ubiquitous connectivity and globalization; and, as a consequence, the evolving role of the consumer from passive recipient to active co-creator of value. Managers need a new framework for value creation. Increasingly, individual customers interact with a network of firms and consumer communities to co-create value. No longer can firms autonomously create value. Neither is value embedded in products and services per se. Products are but an artifact around which compelling individual experiences are created. As a result, the focus of innovation will shift from products and services to experience environments that individuals can interact with to co-construct their own experiences. These personalized co-creation experiences are the source of unique value for consumers and companies alike.

In this emerging opportunity space, companies must build new strategic capital--a new theory on how to compete. This book presents a detailed view of the new functional, organizational, infrastructure, and governance capabilities that will be required for competing on experiences and co-creating unique value.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
257
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781578519538
Verschijningsdatum:
18/02/2004
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
167 mm x 240 mm
Gewicht:
585 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 110 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.